nutizie

Fabbricante di sistemi di taglio di cartone ondulatu - TCY

"Alta intelligenza, alta efficienza, bassu costu di travagliu, bassu costu di energia ..." Theindustria di imballaggi ondulati, Sti aggettivi chì eranu una volta fora di portata sò avà statu cumplettamente integrata in tutta l'industria è diventanu u focu di l'attinzioni in l'industria, rapprisentanu chì tutta a industria di imballaggio hà Step up à un novu livellu.

Cù u sviluppu rapidu cuntinuu di u mercatu di l'imballaggi ondulati, i pruduttori di imballaggi ondulati anu esigenze più elevate per a selezzione di l'equipaggiu, è cercanu constantemente equipaghji è accessori più intelligenti è efficaci.In u prossimu periodu di tempu, useremu parechji articuli di nutizie per fucalizza nantu à l'introduzione di certi pruprietarii di marca di macchine di taglio di carta ondulata.

U pruprietariu di a marca chì avemu da presentà oghje hèTCYda Taiwan, Cina.

Taiwan Tianjinyu Machinery Co., Ltd hè stata fundata in u 1959. Hè a prima impresa di grande scala impegnata in u disignu è a fabricazione di machini di imballaggio ondulatu in Taiwan.Dopu à 60 anni di sviluppu, hà furnitu à l'utilizatori di imballaggio glubale cù 260 Serie d'alta velocità di l'equipaggiu di furmazione.Hè diventatu un giant in l'industria di macchine di carta ondulata di Taiwan.

 

123456
6789

TCY's prodottu mpurtanti, a linea di pruduzzione di cartone ondulatu serie QSS, adopra a tecnulugia di a linea di produzzione di cartone ondulatu di u mondu, è hà a funzione di cuntrollu di u prucessu cumpresu u prucessu di pruduzzione autumàticu di tutta a linea, chì pò realizà una crociera automatica.

 

U statu di esecuzione attuale hè monitoratu è guidatu da un sistema di cuntrollu di produzzione automatizatu altamente avanzatu, chì pò gestisce parechje ordini è monitorà l'operazioni di diverse parti di a linea di produzzione à u stessu tempu, evitendu cusì errori operativi, riducendu i tempi di inattività di a macchina è assicurendu un bonu cartone. qualità.

1234567
789897

In particulare, a struttura di u disignu di u sistema di l'oliu circulante di a machina cross-cutting face chì i cuscinetti in l'arbulu ùn anu micca bisognu di aghjunghje grassu quandu l'arbulu di cutter hè in esecuzione per un bellu pezzu, a temperatura hè stabile è ùn cresce micca, è l'usura di a rota di cutter hè evitata, è ùn ci hè micca burr.

 

Ogni cuteddu circular (specificazione cumuni hè300 * 112 * 1,2 mm) è a pusizione di l'assi di filu di a macchina di taglio sò servo-cuntrullati indipindentamente per assicurà chì a pusizione di a linea di u cuteddu hè 100% precisa è ùn ci hè micca errore.

6666
77777

Un altru pruduttu, Dual motor NC cut-off-dual motor NC cut-off, pò ghjunghje à una vitezza massima di 350 metri per minutu è tagliatu à misura precisamente.Se un solu mutore falla, a produzzione pò ancu esse realizatu cù un solu mutore senza piantà a macchina.

In più di i prudutti in uindustria di carta ondulata, I prudutti di TCY in l'industria di stampa sò ancu assai eccellenti.A so stampante Flexo di tippu fissu è u cartulare gluer-fissatu di u servo control cumpletu, pò cambià l'ordini in modu sincronu durante a produzzione per migliurà l'efficienza di a produzzione, stabilisce in modu cumplettamente intelligente una stampa precisa, è a velocità di u veiculu Finu à 350 fogli per minutu.

OghjeTCYhè una sucietà internaziunale in u sviluppu dinamicu cù una reputazione in u mondu sanu, classificata trà e marche principali di u mondu in l'industria di l'imballaggio.


Tempu di post: May-19-2023